Alle berichten van ssg

4e plaats bij Para roeien

Het bleef spannend tot de laatste slagen van de 1000 meter roeien.

Bij de voorronden waren ze tweede en heel mooi eerste. De finale ging er een tandje bij en oh wat was het spannend.

Een eervolle vierde plaats was de uitslag, ze hebben maximaal gepresteerd en zijn daarover tevreden.

Zie uitslagen op website

op weg naar Rio

Binnenkort starten de Paralympics in Rio de Janeiro. Hieraan zullen ook Corné de Koning en Ester van der Loos deelnemen als Para Roeiteam.

De Stichting heeft hen ondersteund  in de voorbereiding hierop. We wensen ze veel succes.

U kunt hen volgen op www.rio2016.com

bijeenkomst over social media

Vanuit de ING bank zijn we uitgenodigd voor een bijeenkomst over zaken doen via Social Media. Deze morgen is Tessa namens de Stichting hierheen geweest.

‘Een inspirerende bijeenkomst, met veel informatie waar we zeker wel wat mee kunnen.’

Show Vrouwenpolder

Tijdens de Paardensport en Welzijnsdag op Manege de Eendracht in Vrouwenpolder was er ook aandacht voor de Para-dressuur. Het is positief te zien dat steeds vaker de aangepaste sport een onderdeel vormt van een regulier programma met springen, dressuur, mennen. Tessa gaf via de geluidsinstalatie uitleg over het rijden met een handicap en reed een kur op muziek. Na afloop konden er nog vragen gesteld worden. Het was fijn te horen dat verschillende bezoekers speciaal waren gekomen om meer hierover te horen.

Corné ambassadeur Johan Cruyff Foundation

Corné de Koning uit Goes is één van de veertien sporters die de komende twaalf maanden ambassadeur zijn van de Johan Cruyff Foundation.                                                                                 . Hij zal zich als lid van ‘De 14 van Johan’ inzetten om kinderen aan het bewegen te krijgen. De Koning (23) is een fanatiek roeier. De 14 van Johan worden 21 maart gepresenteerd in de Amsterdam Arena. Corne de Koning ligt op koers   Voor meer informatie: de14vanjohan

Show Vrouwenpolder

29 november was Stichting Sportief Geloven uitgenodigd om een show te verzorgen tijdens een 35 plus dressuur wedstrijd.

Tessa met het paard Don Bencedor verzorgden een informatieve show, waarbij ze ook een kür op muziek heeft gereden.

show Tessa en Don Bencedor