Maandelijks archief: juni 2014

Oranje Masterpiece feest

Het Oranje Masterpiece feest heeft mede als doel ‘promotie van Stichting Sportief Geloven’. Het idee is ontstaan door:

• Jan Pieter op de 9e jarig was én 10 januari de Mastergraad “Master of Sports and Education” behaalde.
  • Sefanja Aspasia op 25 maart alweer 1 jaar werd.
  • Tessa op 30 april jarig was. Deze mooie dagen vroegen om een feestje.

Dit heeft even op zich laten wachten, maar de eerste WK wedstrijd Spanje-Nederland is erg mooi om dit samen te laten komen.

Tessa is ambassadeur van de Stichting Sportief Geloven, zo probeert ze wat terug te geven aan de maatschappij. Dit doet ze door de gehandicapten sport in Zeeland te promoten..

Jan zijn idee was om de genodigden een ‘gift’ voor de Stichting te vragen. Voor de voetbalwedstrijd begint wordt er een film afgespeeld om te laten zien wat er is gedaan. Oranje MasterPiece feest

Donaties kunnen worden overgemaakt naar onze bankrekening NL 91 INGB 0005 9228 51 ten name van Stichting Sportief Geloven te Goes. Vermeld s.v.p. uw contactgegevens voor de ontvangstbevestiging. Fiscaal nummer: 8512.34.239 van ANBI Stichting Sportief Geloven.”

Don Bencedor op internationale wedstrijd

In het Hemelvaart weekend was een internationale wedstrijd voor de Para dressuur in Roosendaal.IMG_4064

Tessa heeft Don Bencedor meegenomen, naast haar eigen merrie Riana, om wedstrijd ervaring ook internationaal op te doen. Maar dit kon niet zonder alle hulp om haar heen, de fijne  begeleiding van Macha en Desiree Boone tijdens de proeven was super!

IMG_4056

Woensdag was de aankomst en na de training direct de Vet Check, waar zowel Riana en Donnus goed doorheen kwamen. Later werden de startplaatsen geloot en de volgende morgen startte Grade 3 als eerste om 9uur. Gelukkig hadden we een fijne loting en wel door met Don Bencedor als 5e te starten en Riana als laatste 14e.

Donderdag  de eerste dag met de teamtest, een mooie 5e prijs 67,58% met good old Riana  en 8e 66,76% met Don Bencedor en zeker Tevreden voor 1e Keer! Met weer hogere score én niet foutloos, dus maar Kilometers maken…

IMG_4069IMG_4078